Cuma

(:

tüm geçmiş;
cehennemde
cayır cayır yanarken ben
cennetimde keyif çatıyorum :]

11 yorum:

yamesin dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
CrasHofCinneT dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Selam Melike :) bende Haluk :) banada ulaş olur mu? 531 221 11 40

keşke o gün senle buluşsaydım diyorum

özlettin kendni :)

Adsız dedi ki...

selam melike ben de çalım. Beni de arada bir ara :p

Adsız dedi ki...

:) bana da ulaş dicem ama ulaşmazsın :) zaten bendende adam olmaz.

kim olduğumu tahmin ediyorsundur. Cehennemde yanan geçmişinim.

bittEr dedi ki...

(:

arolium dedi ki...

slm. senden yaşam belirtisi almak güzel :)

Unknown dedi ki...

yaşiyoooooooooooooooooo

bittEr dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
bittEr dedi ki...

www.bittermelis.blogspot.com

CrasHofCinneT dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Yorum Gönder